Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen tekemän vanhuspalveluiden asiakastyytyväisyyttä selvittäneen valtakunnallisen kyselyn mukaan Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue Soiten asiakkaat ovat poikkeuksellisen tyytyväisiä mm. kotihoidon aterioiden laatuun.
Oulun Veden asiakkaat ovat asiakaskyselyn mukaan kokonaisuudessaan tyytyväisiä vesilaitoksen palveluihin.
Oulun poliisilaitos rajoittaa palvelupäivystyksen asiakaspalvelua ja aukioloa koronaviruksen aiheuttaman tartuntariskin johdosta.
Oulun joukkoliikenteen kevään asiakastyytyväisyystutkimukseen vastanneista 90 prosenttia antoi Oulun joukkoliikenteelle erittäin tai melko hyvän arvion.
Lahti Energia, Oulun Energia, Oulun Sähkönmyynnin osakkaat, Oulun Seudun Sähkö, Pori Energia ja Vantaan Energia ovat solmineet esisopimuksen sähkönmyynti- ja asiakaspalveluliiketoimintojensa yhdistämisestä.
Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskus on saanut hyvän arvosanan valtakunnallisessa ELY-keskusten asiakastyytyväisyyskyselyssä.
Ytek Yrityspalveluiden yrityskehittäjä Mari Autiota haastattelee Jussi Häkkilä.
Suomen Asiakastieto Oy on myöntänyt Oulun Sähkönmyynti Oy:lle Suomen Vahvimmat -laatusertifikaatin.
Suurin osa Oulun joukkoliikenteen asiakkaista on tyytyväisiä saamiinsa palveluihin.
Oulun joukkoliikenteessä toteutettiin maaliskuussa asiakastyytyväisyystutkimus. Tutkimuksessa kysyttiin kokemuksia Oulun joukkoliikenteestä noin 2 500:lta matkustajalta.
Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soiteen perustetaan kevään aikana kolme asiakasraatia.