Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen tekemän vanhuspalveluiden asiakastyytyväisyyttä selvittäneen valtakunnallisen kyselyn mukaan Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue Soiten asiakkaat ovat poikkeuksellisen tyytyväisiä mm. kotihoidon aterioiden laatuun.
Oulun Veden asiakkaat ovat asiakaskyselyn mukaan kokonaisuudessaan tyytyväisiä vesilaitoksen palveluihin.
Oulun joukkoliikenteen kevään asiakastyytyväisyystutkimukseen vastanneista 90 prosenttia antoi Oulun joukkoliikenteelle erittäin tai melko hyvän arvion.
Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskus on saanut hyvän arvosanan valtakunnallisessa ELY-keskusten asiakastyytyväisyyskyselyssä.
Suurin osa Oulun joukkoliikenteen asiakkaista on tyytyväisiä saamiinsa palveluihin.
Oulun joukkoliikenteessä toteutettiin maaliskuussa asiakastyytyväisyystutkimus. Tutkimuksessa kysyttiin kokemuksia Oulun joukkoliikenteestä noin 2 500:lta matkustajalta.