MHY Haapavesi-Kärsämäen puheenjohtaja Jukka Holappaa haastattelee Jussi Häkkilä.
Oulun Seudun Muistiyhdistyksen toiminnanjohtaja Paula Ylikuljua haastattelee Jussi Häkkilä.
Kemin kaupunki ja Kemin Yrittäjät ry ovat solmineet elinvoimalupauksen.
Luonnonperintösäätiö on ostanut Suojellaan elinpiirejä linnuille -kampanjaan tulleilla alueellisilla täsmälahjoituksilla Utajärveltä 14:n hehtaarin metsäpalstan, joka nimetään sijaintinsa mukaan Leppijoen lintumetsäksi.
Parikkalan Yrittäjät, Kempeleen Yrittäjät, Nokian Yrittäjät ja Helsingin Yrittäjät Etelä-Helsinki on palkittu Suomen Yrittäjien viime vuoden paikallisyhdistyksinä.
Yppärin Maa- ja kotitalousnaiset ry:n sihteeri Heli Santapakkaa haastattelee Jussi Häkkilä.
Ylisyviä ojituksia välttämällä voidaan vähentää ruosteista rautasakkaa vesistöistä, varsinkin jos niillä ei voida lisätä metsätaloudellista kannattavuutta.
Pohjois-Iin kyläyhdistyksen puheenjohtaja Anita Sievästä haastattelee Jussi Häkkilä.
Oulun kulttuuritapahtumayhdistys jakoi tänään tämän vuoden Pirkko-kulttuuripalkinnon käsikirjoittaja Venla Aakolle.
Ari Kettukankaan jututettavana Oulun Seudun Muistiyhdistyksen toiminnanjohtaja Paula Ylikulju.
Lohtajan kotiseutuyhdistyksen puheenjohtaja Helena Anttiroiko-Mehtälää haastattelee Jussi Häkkilä.
Pattijoen kotiseutuyhdistyksen puheenjohtaja Sari Pekkalaa haastattelee Jussi Häkkilä.
Vihannin kotiseutuyhdistyksen puheenjohtaja Helena Talusta haastattelee Jussi Häkkilä.
Kunnostusaktiivi Birger Ylisaukko-ojaa Kiimingin-Jäälin vesienhoitoyhdistyksestä haastattelee Jussi Häkkilä.
Oulun Euroopan kulttuuripääkaupunkivuoden 2026 avoimen haun ohjelmakumppanit on valittu.
Nouseva Rannikkoseutu ry palkitsi keskiviikkoisessa kokouksessaan viime vuoden toimijoita.