Kuva: Pohjolan Peruna

Vihantilaisen Pohjolan Perunan elintarvikebrändi ROOTYlle kultaa kansainvälisessä brändejä arvioivassa kilpailussa

05.04.2022 14:27 - Jussi Häkkilä

Vihantilaisen Pohjolan Peruna Oy:n elintarvikebrändi ROOTY on voittanut kultaa kansainvälisessä brändejä arvioivassa Transform Awards Europe 2022 -kilpailussa.

Vihantilaisen Pohjolan Peruna Oy:n elintarvikebrändi ROOTY on voittanut kultaa kansainvälisessä brändejä arvioivassa ja palkitsevassa Transform Awards Europe 2022 -kilpailussa. Rooty voitti sarjan, jossa etsittiin parasta strategisella tai luovalla työllä rakennettua uutta brändiä. Palkintogaala järjestettiin viime torstaina Lontoossa.

Rooty on kotimainen ja ekologinen vaihtoehto muualta tuoduille ruokien lisukkeille, kuten pikanuudelille, riisille ja vehnäpastalle. Tuotteiden taustalla on patentoitu innovaatio, jonka avulla peruna muotoillaan nauhamaiseksi nuudeliksi ja riisin kaltaiseksi hipuksi. Toisin kuin perinteiset pikanuudelit tai pastat, Rooty-tuotteita ei valmisteta massasta. Uusi innovaatio mahdollistaa tuotteiden valmistamisen kokonaisista tuoreista perunoista ilman apuaineita tai raskasta prosessointia.

Lue myös: Muhos uusi brändinsä

Kilpailut

Uusimmat