Vihantilaisen Pohjolan Peruna Oy:n elintarvikebrändi ROOTY on voittanut kultaa kansainvälisessä brändejä arvioivassa Transform Awards Europe 2022 -kilpailussa.
Oulun uusi brändi nojaa kolmeen ydinasiaan: pohjoinen, inhimillinen ja älykäs. Viestintäjohtaja Mikko Salmi piipahti Pookin iltapäivässä.
Raahe markkinoi itseään Kotonakuuhkaaja-kampanjalla, joka pohjautuu kaksi vuotta sitten valmistuneeseen kaupunkibrändiin.
Muhoksen kunnan uusi brändi on julkaistu.
Pookin iltapäivässä juttusilla oli Oulun kaupungin viestintäjohtaja Mikko Salmi.
Työllä tavoitellaan kaupungin merkitykselliseksi tekemistä ja yhdenmukaista kuvaa Oulusta. Uudistus koskee niin visuaalista ilmettä kuin sitä millaisena Oulu haluaa näyttäytyä, millaiselta Oulu tuntuu, mistä Oulu puhuu ja miten se puhuu tulevaisuudessa. Uudistustyön taustalla on tarve yhtenäisempään identiteettiin ja kaikille oululaisille ja Oulussa toimiville tahoille samaistuttavaa tapaa esitellä Oulua ja oululaisuutta. Euroopan kulttuuripääkaupunkityö toimii myös ajurina kaupunkibrändin uudistamiselle.
Saila Saraniemeä haastattelee Jussi Häkkilä.
Raahen kaupungin viestintäpäällikkö Leena Törmälää haastattelee Jussi Häkkilä.
Raahen viestintäpäällikkö Leena Harjua haastattelee Jussi Häkkilä.