Tulli lakkauttaa yhden toimipaikan asiakaspalvelun ja rajoittaa asiakaspalvelua neljässä toimipaikassa

27.05.2016 09:26 - Jussi Häkkilä

Tulli lakkauttaa Hakkilan asiakaspalvelupisteen Vantaalla sekä rajoittaa Hangon, Porin, Tornion Etelätullin ja Hallituskadun sekä Turun asiakaspalvelun yhteen päivään viikossa ensi kuun alusta. Kaikille asiakaspalvelu­tehtävissä työskenteleville on löydetty korvaavaa työtä oman työssäkäyntialueen sisältä tai vaihtoehtoisesti uusia tehtäviä.

Tulli lakkauttaa Hakkilan asiakaspalvelupisteen Vantaalla sekä rajoittaa Hangon, Porin, Tornion Etelätullin ja Hallituskadun sekä Turun asiakaspalvelun yhteen päivään viikossa ensi kuun alusta. Kaikille asiakaspalvelu­tehtävissä työskenteleville on löydetty korvaavaa työtä oman työssäkäyntialueen sisältä tai vaihtoehtoisesti uusia tehtäviä. Jo aiemmin Tulli rajoitti maaliskuun alusta Jyväskylän, Kokkolan, Lahden, Oulun, Rauman, Tampereen ja Vaasan toimipisteiden asiakaspalvelua yhteen päivään viikossa. Palveluajan rajoittaminen ei ole aiheuttanut ongelmia.
Pääosa Tullin palveluista on sähköisiä ja suurin osa asiakkaista käyttää niitä. Loput tiskiasioinnin palvelutarpeista on mahdollista hoitaa vaihtoehtoisilla asiointitavoilla.

Kilpailut

Uusimmat