Iskelmän ilme uudistui - tältä näyttää uusi logo

27.08.2012 15:28 - Antti Granlund

Iskelmä on ottanut käyttöön uuden visuaalisen ilmeen, johon kuuluvat uusi logo ja päivitetty värimaailma.

Uutta ilmettä on mietitty jo pidemmän aikaa. Tavoitteena on ollut muuttaa kanavan ulkoasua raikkaammaksi ja nykyaikaisemmaksi.

- Uusi logo viestii liikkeestä ja muutoksesta kaikessa tekemisessämme. Iskelmä ei ole enää sama radiokanava kuin se oli kaksitoista vuotta sitten, vaan elämme ajan hengessä mukana, Iskelmän ohjelmajohtaja Ari Ojala kertoo.

Uusi ilme näkyy ensimmäisenä Iskelmän internetsivuilla, Tampereelle avatun Iskelmäbaarin sisustuksessa ja muun muassa Iskelmän 20 radiohittiä -levyn ulkoasussa. Myöhemmin uusi ilme otetaan käyttöön myös kaikessa ulkomainonnassa ja muissa materiaaleissa.

Visuaalisen ilmeen lisäksi Iskelmän ohjelmistoa on uusittu loppukesästä reippaalla otteella. Uusi aamuohjelma, Anna-Mari Raaskan ja Juha Perälän Aamuklubi aloitti elokuun alussa. Iltapäiviä kymmenen vuotta juontanut Hannu Aholaita siirtyi keskipäivään ja soittaa Hannun Konttorissa kuuntelijoiden suosikkikappaleita nettisivujen kautta toimivan 'Sinun valintasi' -äänestyksen avulla. Iltapäiväjuontajaksi siirtyi aiemmin ilta- ja viikonloppujuontajana toiminut Emilia Howells.

 

 

 

 

SBS Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki sekä vahvassa kasvussa olevat tv-kanavat TV5 ja Kutonen/The Voice TV. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2011 oli 24 M€. SBS Media työllistää Suomessa noin 150 tv- ja radioalan ammattilaista.

 

Kilpailut

Uusimmat